Nobody is Perfect!

We are far away from that! Hah!

♥Heej igår skypade jag med min finast syster och bästa Benni! Gissa om de var normala of course not! haah Men jag älskar de fortfarande. Tror de kommer och hälsar på mig i april. Men igår var en jätte bra natt hade så himla kul :) Skriver om det mera sen. Har bara 4 månader kvar här och på ett sätt kan jag inte vänta till att åka hem men på ett annat sätt så vill jag bara stanna kvar här allting börjar verkligen kännas perfekt här men skulle vilja att min vänner och min familj flytta hit då. Men drömma får man alltid haha!

Kommentarer
Anonym

dromma nej, det far man inte alls det. du ska hem till mig, punkt slut. saknar dig kottbulle <3 - steeenennnn

POSTAT 2012-02-22 KLOCKAN 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback