Crazy night with The Best boys ever!

Normalaste bilden jag kunde hitta på oss!
Äkta vänner kan få dig le och skratta när du bara vill försvina och aldrig komma tillbaka, äkta vänner vet hur göra dig glad och behandla dig som el prinsessa, det är Därför jag älskar de här pojkarna. Igår var min bästa dag på den här veckan! De gjorde mig lycklig och fick mig att skratta hysteriskt. Spelade in en låt till mig Med! Haha Kan bara säga att hoppas alla har någon som kan få dig lycklig när du är ledsen. Love you Anthony and Josh!!♥
P.S Gooood Luck today Anthony on you race you will do amazing! :)

Kommentarer
AMANDA

Jävlar vad du var lik Anastasia när jag kollade på bilden först, totally crazyy! <3

POSTAT 2012-02-13 KLOCKAN 15:53:37
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback