A Day full of Love

Jag och min finaste Thea


Ginluca och Thea sååå fina!


Gulligast ever!

Tänkte berätta lite hur min alla hjärtans dag var. Det började med att Jag vaknade och på golvet var det ett jätte stort hjärta av choklad ett fint brev och ett foto på mig och Gianluca. Han hade fixat det till mig så gulligt. I skolan fick jag massor av godis och fina kort av mina nära och kära. På kvällen åkte vi till köpcentrumet för där skulle vi träffa Alex. Han var lite sen men tillslut så kom han med en bukett röda roor och en fin nalle björn till mig, det va så gulligt. Vi åt en jätte good amerikans middag och sen så såg vi The Vow. Underbar film och en underbar date. Jag hade så himla kul och alla var så glada. Kan bara säga att jag kunde inte förvänta mig mera! En fantaskits dag med underbara människor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback