Home!

En bild från Spenc första game! love you brooo!

GoooodMorgon! Kom nyss hem från Spenc game och mitt job! Vi vann fan va vi är bra!! haha Ska dusha och göra mig i ordning för Trent kommer kl 1. Alex är med i tidningen!
r så stolrt över honom han gjorde ett jätte bra job igår. MOrgonen har börjat jätte bra så vi får se hur det blir sen men det kommer nog bli jätte bra! Pratade med min familj igår hahah det e så roliga älskar de. Men nu måste jag tagga med bra musik och fräsha upp mig lite!
Kram

Kommentarer
AMANDA

Lägg upp tidningen, hehehe! Är han med för att han gjorde så att laget vann eller vadå? :D <3

POSTAT 2011-09-25 KLOCKAN 17:35:29
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback