Everyday!

Heeeej! Vet att jag suger på att blogga men vad kna man göra. Under de senaste 2 veckor har det hänt så himla mycket. Har varit i LA och haft 4 underbara dagar. Har fått en dejt till min Home coming dance och han är super! Har gått i skolan, pluggat, pratat men vänner träffat nya! Så min vecka har varit full med saker haha Idag är det fredag och jag vaknade för 2 timmar sen mådde inte så bra imorse så mamma sa att jag kan sova längre och hon kommer ta mig till skolan senare. Älskar henne :) Planner för idag?? Vet faktiskt inte vi får se hur det blir! Men något roligt måste man ju göra right?? Thea fyller år om en vecka så man måste hitta en fin present. Sen åker jag för att campa med fina människor i 4 dagar mm kan vänta. Jag ska bevisa min fina vänner att jag faktiskt kan göra det, haha. Vädret är jätte fint och mitt liv är fint fint haha det var nog allt som har hänt på de senaste tiden ska försöka blogga mera men vet inte om det kommer funka så bra men ska verkligen försöka!
Ha en bra natt Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback