GUESTBLOGGER: Kristina Andersson

Hejsan Hoppsan! Kristina här, bestämde mig för att blogga lite eftersom Lisa (hömm hömm) är pinsamt dålig på det.
Så här sitter jag, har precis fixat lisas design (vad tycker ni?) Och driker C-vitaminer. Sjuk - som vanligt. SUCKS.
Har tyvärr massor att göra, verkligen MASSOR.
Dagens To - Do List:
[ ] Läxor
[ ] Städa rummet
[ ] Inte glömma att ringa marc
[ ] Tvätta håret
[ ] Städa Garderoben
[ ] Beställa kläder online
[ ] Köpa KAFFE!
[x] ETC.
^hitills har jag bara gjort... tja, etc.
Får en bild på mig (inlägget ser mer intressant ut så)
Har haft tusentals bloggar, har börjat en ny nu.
Tyvärr är den just nu låst, skickar länken när den blir available.

Kommentarer
AMANDA

HEJ STENEN, ELLER LIZKAAAA!!!



JETE FIN BLOGGEN DU GJORT, OCH DUKTIG DU E PÅ ATT GÖRA DE DU SKAAAAA, HAHA!!!! HEHEHEHEHE HEIDO!

POSTAT 2011-10-23 KLOCKAN 15:29:31
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/
kristina

JAG E JU FAN BEEEEEEST)))) hahaha

POSTAT 2011-10-24 KLOCKAN 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback