She will be loved

Ligger nu i sängen, borde egentligen göra min engelska läxa men är för slö. Ska göra några sit-ups och läsa min svenska bok. Jag har blivit så lat på sistone, vet faktiskt inte varför. Va på bio idag med familjen och såg Jack and Jill haha den var faktiskt skit rolig. Sen åt vi på Panda Express mmm! Pratade med Mamma, syrran, Sten och Dannik idag så det var verkligen trevligt. Städade mitt rum och gick på en promenad. Tror jag ska göra lite av min läxa för vill verkligen inte göra den imorgon bitti. Den här veckan kommer säkert bli lång. Jag har en månad kvar tills vinterlov. Alting är så juligt överallt men ute på gata skinner solen och jag går i shorts och flipflops känns lite konstigt. Ni får ha en jätte bra dag. Puss

Kommentarer
Tonja

<3

POSTAT 2011-11-28 KLOCKAN 18:25:23
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback