Movie Night

Trent och Becca

Kitty och Jag

Bestfriend haha!

Det här kallar vi Amerikansk diet!

Mmm!

Yeeeah Buddy!

Becca Jag Kitty

I fredags kom fina Kitty hem till mig har saknat henne. Efter allt drama och bråk med Trent så försöker jag nu att få bra kontakt med honom och Becca, så jag bjöd ut de med mig och Kitty på bio. Vi gick och åt först sen träffade vi Jannik och Gianluca som var ute och shoppade! Till sist så såg vi på Breaking Dawn för anadra gången. et blev mycket skratt, tårar och glädje. Efter det så sov Trent över här vi hade 11 barn här 6 tonåringar och 5 barn helt crazy hah! :) Fin kväll med underbara människor


Kommentarer
Tonja

du är så fin!!! <3

POSTAT 2011-11-28 KLOCKAN 00:20:02
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/
AMANDA

"amen hey sexy!" vad de första jag tänkte när jag såg dig.... hehehehehhehehe but its trueeee!!!!!!!! <3

POSTAT 2011-11-29 KLOCKAN 01:11:07
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback