Happy Thanksgiving!

Vår fina Turkey!
Gianluca lekte killer!

Kylie Wating for the foood!
Mmmm...!
Mmmm...!!
Trents föreldrar Verne and Ann Marie
Apple and Cherry pie!
Ginaluca....
Trevor♥
Lisa får sina fem bitar av fem olika pajer!
Jannik och jag♥
Happy Turkey day som mång här kallar det. När jag bara skulle åka hit så var jag väldigt taggad på att vara i Usa under Thanksgiving vi har ju inte det i Sverige eller Ryssland. Jg kna bara säg till er att så mycket mat har jag aldrig ättit i hela mitt liv hah. Dagen började med att jag blev väckt kl 8.30 för att hjälpa till att baka pajerna, när jag kom upp så sa de att det redan hade fixat allt så jag kollade på tv. Gjorde min egen lilla paj och kl 4 så satte vi oss för middagen! De va helt underbart och kalkonen va skit god haha. Till deserten kom Trents familj över vi hade 5 olika pajer och glass paradise!! ;) Vi chillade hemma hos oss en fin kväll med mycket mat och skratt. Kl 11 blej jag hämtat av Alex, Jes, Kendra och Eloisa för att åka till black friday shopping. Det är en natt där alla köpcentrum öppnar kl 12 och det har rea hela natten. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket folk och köande personer hade kampat framför affärenra för att få vad de ville helt cp. Haha kände mig som på en TH konsert igen. Underbart♥ Efter 3 timmars köande för att få betala för 2 saker så käakde vi frukost på donekn och åkte hem. Kom hem kl 5 på morgonen och va så himla glad. Min Thanksgiving var perfekt så himla kul jag hade!
P.S Vi hade Appel, Cheery, Bananna Cream, Pumkin and Chocolate chip Pie! åter inte det helt underbart!

Kommentarer
Tonja

Han är snygg.

POSTAT 2011-11-28 KLOCKAN 00:20:46
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/
Anonym

Hahaha du käkare mkt mer än killen bredvid dig! Kolla din tallrik

POSTAT 2011-12-07 KLOCKAN 00:46:23
Lizka

Haha Jag vet! Thanksgiving 'r till f;r at "TA!!! haha men det d'r gjorde min dag

POSTAT 2011-12-07 KLOCKAN 22:01:24
BLOGG: http://lizkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback