Everyday have there own little sunshine!


Jag och Dakoda!

Min fina lunch!

Sexy!!

Heeej! Sitter nu och chillar i soffan, är så himla trött. Hade tränning idag! Imorgon är våran första match för se hu det går blev lite skadad idag men det kommer att ordna sig. Tog en promend till affären köpte en Starbucks kaffe med pepparmint smak den var så god! Fick ett MVG i matte iag blev så himla glad. Idag var det en gubbe som höll tall han kom från Europa och var i ett av de konservationslägrerna under Andra värs kriget, började nästa gråtta så sorligt. Trent sa till mig att jag inte lyssna ett skit! hah det söttaste han sa var att hans fru dog för 16 månader sen och om han kunde skulle ahn kunna gifta om sig med henne 100 gånger. Han älskade verkligen henne de var tillsammas i 68 år. Har inga läxor ikväll så ska bara chilla! ;) hihi Har haft en bra dag idag hoppas ni har det lika bra där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback