Early!

Heej! Kom nyss hem från skolan, slutade 11.30 är ensam hemma och det känns så himla bra, ni ska bara veta! hah ska bli pizza till lunch mmm:) Satt oh tänkte att jag ville ha pizza på min sista lektion haha. Ska nog ligga lite i solen och sova lite är jätte trött har practice kl 3 inte taggad men det är något du bara måste göra så. Thea är sjuk idag tycker lite synd om henne. Men hon för krya på sig. På fredag har vi Pasta party med tjejerna och en ny match ska åka till en annan skola så vi får väl hoppas det går bra! Men nu måste jag ta ut min fina pizza och ska kolla på gossip girl!! ohh Underbart ♥

Kommentarer
Uma

Det suger att jag inte har nån aning om hur jag ska prata med dig när jag inte har facebook! Men jag saknar dig så mycket, och du är så himla himla himla fin!! Stolt över ditt MVG som du gick i matten!! Och hoppas allt annat också går bra! Och hoppas tiden går jävligt fort nu. Älskar dig Lisa. <3

POSTAT 2011-12-07 KLOCKAN 19:49:44
BLOGG: http://umapuma.blogg.se/
AMANDA

NÄHÄ DET GJORDE JAG INTE ALLS. LÄS SJÄLV SKA DU FÅ SE :D MEHEHE PUSS <3

POSTAT 2011-12-11 KLOCKAN 15:39:25
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback