Never say never!

När jag satt och hade tråkigt så ringde det på dörren och där stog en fin fin pojke med ett paket till mig. Blev så glad när jag öppnade det för gissa vad som hade kommit enda från USA? Never say NEVER! Blev såååå himla glad. Det gjorde verkligen min dag. Har börjat packa lite, det känns så himla konstigt att packa ner 10 år och bara lämna det bakom sig. Sen blev det film och jag kollade på Dear John. Det ran tårar och hjärtat höll på att brista. En film som jag tycker är otroligt bra. ♥

Kommentarer
Tonja

åh, måste vara jobbigt att packa allt!

taaaa med dig Never Say Never hiiiit, vi får den inte i sverige försen i Juli...damp! Haha och glöm inte min fina skiva!!!

Dear John är sååå himla fiiiin, hjärtat brister och tårarna bara rinner och rinner <3

POSTAT 2011-05-17 KLOCKAN 13:10:23
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/
AMANDA

<3

POSTAT 2011-05-17 KLOCKAN 18:28:38
BLOGG: http://HTTP://SCREAMTOBEHEARD.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback