7 days left


En jätte fin bild på mina älskade flickor!

Heeej! Sitter nu hemma hos amanda och käkar frukost :) kom till Sverige igår med båt och sånt. Jag fick en jätte fin present från mina näraste och käraste i Moskva. Sen träffade ju jag mina två snyggingar i Finland! Lotta och Laura fina brudar de :) Men igår när jag kom till Swe mötte mina finaste flickor mig. Älskar de till tusen♥ Tonja Amanda och Uma försov sig lite men men ;) Vi käkade lunch på Pizza Hut! Gott gott. Sen hade jag och Amanda en fin fin kväll med mycket gott och lilla Bieber boy! haha men det roligate var när vi skulle hämta mina kläder så kom vi på att ingen som är hemmahar mobil så vi chansade och stog utanför baklongen och då kom de ut! Vi hade verkligen tur där. haha! hittade en fin tröja igår som jag SKA köpa:) Amanda slutar vid 1 så ska vänta på henne sen ska vi se hur det går. Ha en fin dag puss!


Kommentarer
Uma

HEMSK BILD ÅHNEJ

POSTAT 2011-05-24 KLOCKAN 16:22:30
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
A

<3

POSTAT 2011-05-24 KLOCKAN 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback