Ps. I Love you!



Tjena tjena! Amanda här, det är helt otroligt hur bra Lisa uppdaterar sin blogg. Så jag tänkte såhär, jag gör det åt henne och eftersom att jag är fetaste hackern så har jag hennes lösenord, mohaha. Men Lisa mår fint, hoppas jag. Jag tycker dock att hon borde ta sitt pick ó pack för att sen flytta till Schweden, låter fintfint!

Annars så tänkte jag bara säga att All Time Low's nya låt Time Bomb är helt underbar. Och imorgon flaxar Tonja iväg till Norge för att se Taylor Swift live, hoppas hon får träffa henne utan för hotellet, då kommer den människan bli en lycklig flicka. Annars så är klockan 23:15 atm(Som Uma så fint brukar skriva), finfint. Ska sova snart, jag har skola imorgon och slutar 14.35 kult liv liksom. Jaja, ha en bra liv bloggen och hoppas du blir uppdaterad av Lisa.

Btw, maten på bilden åt jag på Lisa's födelsedag, den skulle sista riktigt fint i min mage just nu.

Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback