My B-day!

Goood Morgon!

  Hoppas ni vaknat på samma super humör som jag. Igår hade jag en av det roligaste födelsedagarna med fina vänner o familj. Det spelade ingen roll att jag fick vakna 8 haha. träffade tjejerna havl fyra i tc va så gulligt för när jag kom så stod alla där och log när jag kom. Blev så glad inombords. Vi bowlade och ade jätte kul lyssnade på Reden, Love and Death, Baby och bara hade kul. Sen blev det Vapiano och pizza. Var verkligen jätte gott. Haha när jag skulle betla så frågade killen i kassan hur många år jag fyller då svarade jag bara femton asså ni skulle setthans face han började skratta och typ DU BETALAR! hahah Kul var det. Sen åkte vi hem till Tonja ohc käkade min andra tprta fick ju en tårta på morgonen. Vi snacka kollad epå film och åt godis!1 Runt elva åkte jag och Uma hem alla andra hade åkte förre. En awesome födelsedag kan jag bara säga. Tack Uma, Amanda, Tonja, Sanna, Isabel och Felicia! Älskar er och är så glad att ni va med mig.

P.S fick jätte fina presenter <3

Kommentarer
AMANDA

TACK SJÄLV ÄLSKLING! <3

POSTAT 2011-03-02 KLOCKAN 20:18:21
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback