En underbar vecka!


Världens bästa Security!

Sitter i köket och ska snart gå och dusha. Idag var den sista dagen här i Sverige och jag har haft det helt underbart. Jag älskar verkligen mina vänner och kommer alltid att göra det för utan de skulle inte mina vardagar och min liv vara så bra. Tack så himla mycket Tonja, Uma, Amanda, Sanna, Isabel, Felicia och många många flera för allt. Jag älskar verkligen er!
Imorgon flygger jag till älskade Moskva har saknat det verkligen. Börjar skolan på onsdag så det är bara chill. Jag skriver mer om vad jag fick i present av mina nära och kära när jag kommit till Moskva.Idg är det ett år sen jag fick se Tokio Hotel för tredeje gången ive den lycka och kärlek jag kände den här kvällen är obeskrivlig jag hoppas verkligen tt alla ni som läser detta kommer någon gång i livet att känna det. Kärlek på Tokio Hotel och mina vänner. Ha en fin kväll.
Puss God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback