30 Mars 2011

Good Moorgon! Fick nästan panik när jag skrev rubriken! Tiden går så himla snabbt. jag minns forfarande början av mars när jag fyllde år och hade mina fina och helt underbara vänner nära mig! Men man kan väl inte gör så mycket. Sitter iallafall nu och ska käka fukost. Har lite ont i örat men det kommer gå över hoppas jag. Igår fick jag damp på Sten för mednas hon skrev ett blogg inlägg hann jag bytta om, borsta tänderna, ta bort sminket, prova kläder till imorgon och göra lite mag övningar. Idag måste jag plugga lite svenska vet redan vad jag ska skriva. Men ni får ha en jätt fin dag!
Puss

P.S Stens nya blogg är kinna.blogg.se
Men tror hon kommer blogga på två :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback