I'm thinkin' that all that still matters is love ever after.


Nämen tjenare bloggen! Tänkte uppdatera bloggen lite, jag befinner mig just nu i Bulgarien och här ska jag vara till den 20e juli. Åkte från älskade Moskva igår, och kommer inte återvända till Moskva förens sommaren 2012, känns lite sorligt faktiskt. Men jag ser verkligen fram emot att åka till Arizona, och där ska jag dricka massor av Arizona Ice Tea. Bara för min älskade Amanda. Och jag ska absolut inte ligga vid poolen och plugga i jul, för det har jag också lovat mina fina vänner. Sen ja, vad har jag mer att säga. Äh, inte så mycket. Får se när jag uppdaterar nästa gång.
Btw, jag älskar min underbara älskade bästaste finaste och underbaraste vän Amanda! ♥

XOXO
Lisa Carvajal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback