Goooooodmorgon!


Heeeej sunshines! Hoppas ni är på ett likadant humör som jag! )) Jag mår iallafall super bra, har precis gjort i ordning mig och ska gå upp och äta frukost. Idag har jag mycket att göra. klockan 11.30 har jag möte i min nya skola är lite nervös men det kommer säkert gå jätte bra, får hålla tummarna. Sen måste jag hämta ut pengarna, åka köpa lite saker. Hämta mitt nya mobil kort och sen prata med Dawn om regler och så! haha så en dag med massor av saker. Vädret här är super och om exakt 2 veckor börjar min skola! Är såå taggad. Men måste chilla iväg ha en jätte bra dag/natt.
Kram

Kommentarer
AMANDA

tjäääääääääääänare snyagging :D kan man få ditt nummer elle???????????????????+++<3

POSTAT 2011-07-26 KLOCKAN 00:29:10
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/
Uma

Alltså åh du är så jävla snygg. Jag älskar idg.

POSTAT 2011-07-26 KLOCKAN 01:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback