Gott Nytt År!

Heeej! Det kanske är lite sent men Gott nytt år! Bättre nu än aldrig. Kom bara hem idag. Jag har haft det jätte bra och vi hade så himla kul. vi dansade till klockan 5 sen så satt vi och snacka skit länge. Gjorde massor av annat. Har ingen kamera nu, så kunnde inte fota men Max fotade. Ni ska bara veta hur mycket kul jag har gjort de sista två veckorna! Börja med olika resturager varje dag till limo åkning till klockan 12! Haah Har haft det super och Benni o Anastasia har varit med. Hoppas ni har haft det minst lika kul som jag. Hade ju lovat er att vissa o berätta vad jag fått odentligt. ok! sovlackan, Tokio Hotel kalender. Sista Gossip boken, Escada parfum, escada lotion, Mjukis dräkt från Juicy couture, Helena Rubinstien mascara kit, en fin liten ask, Victoria Secret lipgloss, Diary, Fin nyckelring, overknee, Nivea kit för ansiktet, Ulle sockor (min favo), Spa kit, Resecertifikat till tyskland med alla kostnader och köp+ Tokio Hotel grejer!  Smink certifikat, Rosa mp3, mjuk harre med godis inne i sig, kina lampa och ett Starbucks coffe kort.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
AMANDA

Nääämen guuuu sååå trevligt!!!!!!!!!!!!!

Många fina presenter till lilla dig! <3

POSTAT 2011-01-02 KLOCKAN 20:10:47
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/
AMANDA

(mjuk godis hare* & sovlakan*)



du behöver ju inte acceptera denna men bara så du vet liksom :D

POSTAT 2011-01-02 KLOCKAN 20:11:15
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback