We can do what we love to do and its just because of you


Den meningen sa en väldigt fin person. Nämnligen Bill kaulitz. Jag saknar de, jag saknar den tiden då allt var så himla bra. De försviner men jag vill att de ska vara kvar. Ibland vill jag bara skita i de och glömma de men de betyer för mycket. Jag undrar bara om det tänker på oss fans som vi tänker på de? Förstår de oss eller är vi bara något de kännar pengar på. De frågorna simmar runt i mitt huvud nu. Jag vet inte vad jag ska tro. Men jag hoppas och tror på att de är de där lyckliga 16 killar som en engång fanns, att de fortfarande finns någonstans..

Kommentarer
Tonja

känner exakt likadant som dig. är som att mitt hjärta älskar dem för alltid men min hjärta just nu säger nått annat. to hard to say goodbye<3

POSTAT 2011-02-17 KLOCKAN 16:58:57
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback