Sol,lycka och Fredag!




En jätte fin bild från våren 2010 med Laura och Lotta

Heeej! Hur mår ni? Jag mår iallafall jätte bra. Fick en liten överaskning idag hah. Sitter ´på lektion så kommer vakten in och säger att det är en person som står och väntar på mig. SÅ går jag ut och där står Lauris!!! Blev så himla glad. Hon kommer vara här tills nästa lördag wiihho :D Vi satte och prata ltie men nu gick hon och vi ska ses klockan 3. Det är fredag och den här veckan har gått så himla snabbt. Studion blev inställd idag för några kunde inte komma så vi bestämde att skipa den. Bara bra för mig får mera tid på chill. Ska iallafall åka in till stan idag och kolla ett bara snygga skor till mig. Det som verkligen var skumt var att igår när vi beställde taxi till mig så fick jag samma chafför som jag hade i onsdags helt cp haha. Nu är det bara en vecka till lov och 10 dagar till My Birthday!! )) Ni får ha en jätte fin fredag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback