Raffaello

sommaren 2009!
GooodKväll!
Ska nu snart sova efter en lång och fin dag. Skolan gick bra idag fast lite mot slutet så fanns det en jobbig person heh, sen åkte jag till massage som jag trodde skulle vara ganska smärtstillande men nej det känndes som de vaxade av hela min kropp. Men det sägs att det hjälper att hålla dig i form så en sak verkar bra :) Sen träffade jag Laura i stan och vi chillade runt i affärer. Aa det var typ hela min dag. bara 3 dagar kvar sen lov. Imorgon börjar jag 10 för det är fest i Ryssland eller typi hela världen men det är jätte stort i Moskva. SÅ vi ska ha en fin frukost och så. Men nu ska jag chilla iväg till sängen och kolla på en fin film med Laura.
Sov gott

Kommentarer
Kristina

1. du ser ut som kissie i bilden

2. varf;r heter inl'gget raffaello?

3. fan..... jag saknr dig!

4. BLOGGA MER.

5. ....saknar dig, igen.

POSTAT 2011-02-23 KLOCKAN 20:42:08
BLOGG: http://andersonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback