MusicVideo


Ett foto från hösten 2009!

Heej! är nu tillbaka efter lite lov ;) Min förra vecka var helt galen roligt. Var hos Sharon på fest och Sen hemma hos Marc. Men förutom det roliga så har jag massor av plugg. Måste verkligen plugga. Har hittat lite rolig musik så ska plugga nu och lyssna. Ska till gymet efter skolan. Första februari nu så mitt mål är gå ner 5 kilo till slutet av den här månaden. Förra året så satt jag likadant i skolan och längtade till Mars månad. Det här året kommer det bli awesome! Jag känner bara att det här året är speciellt på något sett. Jag hoppas ni känner likadant. See yaa!


Kommentarer
Tonja

hoppas att detta år blir bättre än någonsin! har mina förväntningar :D puss <3

POSTAT 2011-02-02 KLOCKAN 00:57:56
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback