I want more!







Tjeeena! Min dag har varit halv bra, haha. Blev väckt klockan 8 och sen så hittade jag inget jag ville ha i stan.... Så blev lite arg. Träffa´de Tonja och Tora i stan fina fina brudar. Smackade nya Kex choklad med blåbär det smakade faktiskt gott ;) Skulle träffa en kompis nu på kvällen det blev inte av. Idag fyller min mamma år så STORT GRATTIS MAMMIS! Imorgon blir en jätte bra dag. hihih Sista dagen man är 14 år, låtter lite tråkigt haha nee nu ska man tänka positivt. Pratade med älskling Uma idag. Saknar lilla Sten men vi ses om några dagar. jag måste sluta äta alla goda saker här i swe annars kommer allt det jag kämpat för försvina på några dagar buuuuuuuuuuu!!! Ska sova snart

Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback