I need your Love

Så charmig pojke...


Heeej! är i Sverige nu och är jätte glad. Igår träffade jag Uma, Amanda, Sanna o Tonja. Sanna va en som visst att jag skulle komma. Så blev jätte glad när jag såg dom. Sen så satt vi och ´prata lite och så. Va på middag hos Amanda för hennes bror fyllde 20 år trevlig trevlig. Sen runt halv tio åkte vi till Cafe 60 och hade det jätte trevlig Uma gick för hon skulle träffa en person. Jag är verkligen så glad att jag har så fina vänner. Idag ska jag vara hemma med min familj.

Puss o kram!


Kommentarer
Anonym

hejsan va fin och bra blogg kika gärna in på min och lämna en komentar!<3 :)

POSTAT 2011-02-28 KLOCKAN 12:05:13
BLOGG: http://wywiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback