I know I wont see your face agian

En bild från älskade Egypten

Heej
Min dag har inte varit en av de bästa. Flera saker hände idag och jag vet inte vad jag ska tro och om det finns något hopp kvar eller inte. Men jag har bestämt mig att bara för dom kommer jag inte att tacka nej till något som jag har drömmt om sen jag var liten. De har sina liv och jag mitt, de har redan byggt upp sitt liv men jag är fortfarande mitt i och om det är som det är tänker jag inte stå imot. Det kanske inte saka vara så, kanske kommer min dröm aldrig bli sann men livet är långt och det kan hända vad som helst. Sitter iallafall ny och lyssnar på Dead by April, riktigt bra faktiskt. Jag har en fråga, varför när man vill glömma någon så är det som om alla står imot mig. Man ser och hör allting om den personen. Men jag tror att så lång tid kommer jag inte att glömma, jag kommer gå över det börja leva mitt liv men kommer aldrig glömma den tiden.
Ha en fin kväll....

Kommentarer
Tonja

klart att du ska följa din dröm! det är det du måste göra Lisa. Och glöm aldrig att du är världens finaste och att allt kommer att ordna sig i slutet! <3

POSTAT 2011-02-10 KLOCKAN 22:58:09
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback