I dont Care!



Heej! Sitter i skolan och ska ha hemkunskap om 4 minuter. Har varit och badat idag. På bussen tillbaka satt jag och tänkte på hur tiden går snabbt och hur allt ändras.
I höstas tyckte jag att JB var den fullaste och barnsligaste människan jag sett medans nu när jag fått veta mera tycker jag han är bra, tror inte nu att det kommer bli samma sak som Tokio Hotel för ingen jkommer någonsin kunna ta Tokio Hotel från mig.
Längtar tills på fredag ska träffa fina människor då och kanske det händer något nytt? ;) det får vi se. Hade conferens med EF igår gick faktiskt väldigt bra. Nu är det bara en vecka och 2 dagar till lovet och mibn födelsedag! Ha en fin dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback