Historia/Pizza/Kramp



Heej! Min dag började inte så bra vaknade klockan 5 av att min fot gör så himla ont och jag kna inte göra något. Det kändes som att någon stuckit en kniv i min vad och typ rör på den. Sen så blev det bättre så jag somna. Men när jag vaknade och skulle gå upp till skolan kunde jag inte ställa mig på min fot. Så sov tills klockan var 10 och sen så åkte jag till skolan. Var framma 12 så blev skola till 5. Men jag är stolt över mig gjorde klart hela so uppsatasen på 2 timmar. och sen bakade jag pizza! Så nu är ett arbete klart men har massor kvar. Ska packa ihop och åka hem. Imorgon ska jag göra sprutta :( Hoppas ni har haft en lite bättre morgon än jag.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback