Forever and ever



Många ställer mig en fråga, hur kan du älska Tokio Hotel så mycket? När kommer det ta slut och varför älskar du de? Det är frågor som jag får väldigt ofta. Varje gång jag försöker förklara varför så nickar de men förstår ändå inte. De här är den sista gång jag tänker förklara hur mycket 4 vanliga pojkar kan betyda för mig. Jag minns fortfarande de dagar då mitt liv inte var det bästa som fanns, när jag vaknade varje dag och hoppade att det skulle bli kväll igen. Den 18 december 2006 förändrades allt, en kväll som kommer att förändra hela mitt liv fram till nu. Den kvällen fick jag se en video av ett ett tyskt pojkband. Från första orden så tog de en plats i mitt hjärta. Från den minuten blev mitt liv så mycket ljusare. Jag vaknade varje dag och väntade på att få se de le, skratta och höra deras underbar musik. Jag lysste av glädje. De fyra pojkar följde mitt liv steg för steg. Och varje gång jag behövde de så fanns det vid min sida. Och jag vet att hur många år det ån går så kommer jag bara behöva vända mig om och de kommer finns där. De var de som har gjort mig till den person jag är idag. Det fanns här för mig när jag hade det svårt så vad än som händer hur arg och ledsen jag än kommer att var på de kommer jag alltid att finns här för de. Den dagen kommer då vi alla kommer ha ett eget liv och då kommer jag gå tillbaka och le åt den underbar tiden. Tokio Hotel har tagit en plats i mitt hjärta och komemr aldrig att lämna de.

Forever in my heart Tokio Hotel


Kommentarer
sanna

alltså det är så sant. Började också lyssna på dom 2006 och de är som du säger. Första gången, för alltid. <3



FIN HEADER DU HAR FÖRRESTEN :D



saknar diiiig <3

POSTAT 2011-02-09 KLOCKAN 16:11:37
BLOGG: http://blacktoast.blogg.se/
Tonja

word! för alltid <3

POSTAT 2011-02-09 KLOCKAN 21:38:58
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback