Plugga!!!

Heeeeej! Kom hem från skolan för cirka 20 minuter sen. Ni undrar kanske hur det var första dagen och jag kan säga att det var jätte kul. Ni kan föreställa er alla de filmerna om high school och så. Ett sånt liv lever jag här. Precis! haha Och ni ska veta att jag älskar det. Har redan gått tre dagar och för varje dag gillar jag det mera och mera )) Nu ska jag och Thea iallafall ut och plugga bikkinisen är på, böckerna med, musiken på och poolen och solen är ju alltid på plats!! haha Ska göra något gott också. Hade bråkat med Trent lite idag men nu är allt bra. Sen ikväll ska jag och Thea baka amerikanska Cookies!! haha Men ha en bra dag pussss

Kommentarer
AMANDA

sv. Som Bieber skulle sagt.... YEAAAAH MAN!



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅÅÅ, vad roligt att solen alltid är på plats. För här har det regnat, åskat och blixtrat hela dagen................. <3

POSTAT 2011-08-11 KLOCKAN 01:10:03
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback