HOMEWORK

Heeeeeej! Ni ser säkert på rubriken vad jag gör. Inte kul alls för imorogn har jag matte tet och mitt matte projekt ska vara fördigt med så det är mycket jobb här. Ska ut och spela amerikansk fotboll lite senare med Spencer och Justin)) Sen måste jag städa mitt rum. Har pratat med Dawn och sagt vad jag känner och så, det känns mycket bättre nu så hoppas allt kommer bli bra.Btw pratade med Amanda också fin fin tjej saknar henne lite för mycket. men nu vänatr min fina matte så ha det bra!
Puss

Kommentarer
AMANDA

Så bra att det kändes bättre älskling, nu håller vi tummarna om att allt blir bättre också. Men det tror jag!



Saknar dig med i mängder, puss på dig. Love you!

POSTAT 2011-08-30 KLOCKAN 21:53:09
BLOGG: http://screamtobeheard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback