Happines

Thats what i call Happines(Min arm ser jätte tjock ut på första bilden)
Nu har en till dag bara rullat förbi! Jag har redan varit här i 2 och en halv vecka omg. Idag va det iallafall rolig dag köpte min skol saker vissar de senare.  Gage kommer över på kvällen och Jannik har kommit till Trents familj)) Skolan börjar om 4 dagar och mitt liv är perfekt haha. Men Imorgon ska vi köpa våra skol väskor och träffa Gage sen ska vi hem till Ingo och Alex. Ske se en skräck film, kommer dö. Sitter just nu med Thea och lyssnar på soft musik. Imorgon är det träning på morgonen och på fredag ska vi upp i bergen wish me good luck! haha Ska sova snart, är ganska trött. Men hoppas ni får en jätte fin dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback