I really want that I want you to be happy

två bilder från idag
Jag pallar inte längre
. jag försöker göra det bästa för alla men fr bara massor av skit tillbaka. Kanske jag också ska börja skita i folk. Ingen försöker ju hjälpa mig när jag behöver det. Jag behöver fokusera på annat men ändå så sitter jag och gör helt andra saker. Jag vill inte se henne så här. Jag vill inte höra grått om natten och jag vill inte se tårögda ögon. Hon är värd mycket mera, han ska kämpa för henne och inte hon för honom! Jag årkar inte mera im out, I dont care anymore! Just live your life!!!

Kommentarer
Tonja

talk to me!!! älskar dig <3

POSTAT 2011-04-04 KLOCKAN 19:15:53
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback