29 april 2011

GooodMorgon! Vaknade för cirka 20 minuter sen, det har blivit så himla varmt på sista tiden i mitt rum så det är verkligen omöjligt att sova länge. Vet att jag inte har bloggat på några dagar, men hade inte tid och inget humör. Veckan har iallafall varit awesome! Har träffat många vänner och varit med min älskade familj. Dagarna bara springer förbi!! Igår så var jag ute med Anton hela dagen/kvällen, haha vi gick typ 30 km lovar. Men det va kul. Idag skiner solen och jag ska ut och träffa komposten för sista gången, sen åker han haha. Ikväll blir det bio men förre det ska jag få hjälp av Anton med tyskan! Hoppas vi får den färdigt. Ha en jätte bra dag!
Puss

Kommentarer
Tonja

fina du! <3

POSTAT 2011-04-30 KLOCKAN 19:01:18
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback