Ut i Det fina Vädret!

HEEEJ! Nu är skola slut ÄNTLIGEN och de är fredag:) Woohoh Vädret är perfekt ute så nu ska jag träffa mamsen har inte sett henn typ på hela veckan så lovade att sitta och fika med henne någonstans!
SÅ jag bestämde mig för gammla och bästa STARBUCKS!

Efter det drar jag till min älskade STEN har saknat henne helvet hur mycket :P Sist vi såg var för 2 veckor och de är ju rekord för 2 personer som har kännt varandra sen 2an. Men nu ska brillorna på och ut i solen:D Hoppas ni får en perfekt fredag det är ni värda!

P.S Saknar min Lilla Linnea Korvis <3


Jag och lilla Stenis :D Love u


Kommentarer
Isabel

Sv: HAHA skoja inte ;)))

love u 2!

POSTAT 2010-09-24 KLOCKAN 15:15:49
BLOGG: http://isabeeeel.blogg.se/
T O V A

Uma berättade att du var med i KP så jag kikade igenom den och såg dej, überfin bild på dej ju! :D

POSTAT 2010-09-24 KLOCKAN 15:52:08
BLOGG: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback