Minnen

Heej! Hur mår ni? Jag mår bra. Sitter nu i skolan och tämker på minnen som jag aldrig kommer glömma. finns så många. Och jag är så glad att jag har så många minnen, för utan dom skulle inte mitt liv vara så fint och lyckligt. Har valt två nu som verkligen är stora. Skriver lite mer om det när jag kommer hem. Men nu ska jag göra en sak som jag har lovat!

Jag tyckar att alla mina läsare som kan ska rösta på Tom Hedman Folkparitet nr 15! Han kan verkligen hjälpa lilla Sverige! Så ta fingret ur era rumpor och gå och röst! De finns bara litet tid kvar!
 SÅ nr 15!



Checka in : www.tomhedman.se :)

Kommentarer
Isabel

Sv: åh, saknar dej ännu mer nu! <3

Ja, det skulle vara skit kul 8D men hoppas vi ses så snart som möjligt, är också glad som har dej, du bist die beste! :) puss love u <3

POSTAT 2010-09-15 KLOCKAN 11:26:40
BLOGG: http://isabeeeel.blogg.se/
AMANDA

sv: JAAAA... DEN DAGEN KOMMER..... SNAAAART I HOOPPPPPPPPPE!!!!!!!!! <33333333333333



HAHAHHAHAHA KOMIIIIIK TOOOOOOOM!! <3

POSTAT 2010-09-15 KLOCKAN 12:32:47
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback