God Morgon!

Heeej på er min sötnosar! HUr mår ni?? Jag mår bra:) Igår var en lång men rolig dag. kom bara hem vid 2 tror jag. hahah hände en kul sak igår när vi efter allt vårt bil åk och shopping så kom vi hem till K och K haha, så beställde vi pizza och sen där de kom som upptäckte vi att vi hade bara råd med 1 pizza va skit pinsamt :P haha men det ordnade sig vi tog bara en , och den där kille var typ skit sur. Men hans problem liksom. Annars var vi ju och kolla på vart vi ska ha bröllops festen tror det kommer bli awesome. För vi ska hyra typ 2 hus och lite rum så  ha vi ett skit kul program :) Men nu ska jag klä på mig och åka med mammsen och pappsen till en lite konstig men rolig utstälning. Bilder kommer upp ikväll. Ha en fin dag
Puss
P.S märkte att jag skrev fel datum igår!


HAha bilden får mig på väldigt bra humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback