Är tillbaka!

Heeej! Jag vet att jag inte bloggat ett ända skit. Men mitt liv har varit skit tills nu! Jag har massor av plugg, för jag sticker ju till Italien nu på Lördag, kommer bli sjukt skönt. SÅ måste plugga. Jag har också börjat på en diet och de känns piss dricker bara 1 liter fil om dagen inget mer. Så är lite nere. Men hoppas det kommer ordna sig snart. Nu ska jag städa och plugga. Men ikväll blir det Blogg bomb jag lovar!  Ska berätta en sak som hände idag men det blir senare! Nu vill jag ha en Frappicino här från Starbucks!
Puss

En liten vän som jag saknar! :D

 


Kommentarer
UMA

Åh vad jag saknar dig världens finaste Lisa <3

POSTAT 2010-09-28 KLOCKAN 21:34:52
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback