ÄR SÅ JÄVLA ARG!

HATAR HATAR HATAR MITT INTERNET! Jag betalde för att få trådlös och det funkade i en vecka och nu sitter jag med en jävla slad igen!!! Skojar dom eller! Fan asså jag kommer få damp eller jag har redan det. Blev på sååååå piss humör!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Och så har VIVVA flyttat datumet när vi får veta vilka datum konserten blir!!!! DÖÖÖ ALLLA!!!!!!!!!!!!!!! FUCK YOU!
Heej! Ja som ni ser har min morgon starta dåligt.Men Sten åkte inte för så länge sen och jag har börjat städa. Klockan 19.30 ska jag va färdig, snygg och vara i stan det är nämligen så att vi ska köra runt lite limo i MOSCOW! De kommer nog bli awesome.De va det föra gången! Men nu ska jag gå och ta ett bad och lugna ner mig lite och sen ringa friman och fråga!
PUSS på er!

En bild från igår men tjejerna!!:D


Kommentarer
AMANDA

lugna ner dig stumpan och puss på dig! <3

POSTAT 2010-09-27 KLOCKAN 21:26:30
BLOGG: http://HTTP://WWW.AMANDAHEDMANS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback