9 September!

Heellu! Hur mår ni? Min da gbörjade inte med det bästa men de verkar ha fixat sig nu! JAg vet att jag inte blo9ggar så ofta men jag har verkligen inte tid. ska försöka blogg. Men igår träffade jag pappsen och vi käkde på ett cafe sen blev det Ikea,Starbucks och en ny mobil :) Ska dra från skolan vilken moment som hälst väntar bara på ett samtal. Ska hämta upp vår fina vän Kolja och sen blir det Ikea hämta mamma och kör till något ställe vart bröllops festen kommer vara :) Kommer nog bli kul. Och så är det fredag och det är ju skit bra! Saknar min fina vänner alla förutom AMANDA HEDMAN SOM BOR I SOLNA ÄR 17 OCH BLOND! Men nu ska jag fortsätta vänta på mitt smatal hehe

Puss



En bild som jag gjorde av flera! Nadi Love u <3


Kommentarer
AMANDA

HAHAHAH JAA!! Såg honom också, men de är faktiskt bonka man ska kolla på i detta fall :d



PUSS PÅ DIG DIN UNDERBARA UNGE <3

POSTAT 2010-09-10 KLOCKAN 13:37:49
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback