21 years ago...

21 har runnit förbi. för 21 år sedna föddes två söta varelser till jorden. De var helt normala barn men med stora drömmar. JAg minns när de var 15 och allting bara började för dom. Man kunnde se på deras leand hur mycket allt det här betyde fördom. Och idag så står det nu 21 åriga män framför mig som har fått sin dröm i uppfyllese. Deras kärlek och musik betyder mer än någonting annat. För dom här två personerna är miljontals människor lyckliga. Nu är dom 21 och har blivit vuxna nu kan ingen stopa dom. Med alla min kärlek och hopp så vill jag bara säga att vi finns alltid här för er. De som jag verkligen önskar er är äkta kärlek att ni båda träffar den person som ni skulle kunna dö för. JAg önskar er lycka, att alltid vara lika fina som ni är nu och att alltid bli älskad. 
Grattis mina finaste Bill och Tom. Ni har förändrat mig, och kommer alltid att göra det

Ihr seid nicht alleine, wir sind an eure Seite.
Für immer.







LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback