Söndag

Heeeej! Nu är det söndag och det menas att de är pluggande på gång. Jag har suttit ganska länge och gjort min engelska så har skrivit klart texten, nu är det bara biologi och spela in ett röst clip kvar :)  So wish me good luck! Hahah ogår var en awesome dag. va med pappa och köpte lite saker. Köpte ett bar pyjamas byxor som jag tyckte vad jätte gulliga och fina. Sen köpte jag en ny parfym till mig och såklsrt såköpte vi god mat. Va på Puhs sleepover igår va roligt! vi dansade loss snackade en massor och jag sov skit! men men haha. Imorgon är det Skola. om 2 veckor är det lov och jag hoppas hitta på något roligt. men nu ska jag plugga vidare pluggar sen
Puss
P.S Har varit arg på några personer så n u  har jag skickat två mail till både! :D

Kommentarer
AMANDAAA

Den där bilden på Bill är ju bara för..... Oj! <3

POSTAT 2010-10-17 KLOCKAN 20:30:08
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback