Russin!

 


Bild tagen av söta Linnea

HeeeJ! Rubriken hör inte alls med det inlägget men tänkte bra på Russin hahahah!Men som ni kanske vet e jag i Swe nu och kommer vara till den 12 nov! Awesome. Men kom hit i torsdag och har haft det helt grymt! Har träffat väldigt fina personer. Men idag har jag varit ute med älskade Issa och en på kvällen men Toja och Umis. Träffade Angela och Arina i tc idag fina flickor :D Ska få se en film som då har gjort spännande!! Imorgon ska vi firar lite emma hos Amanda kommer bli skit kul. Kommer inte kunna lada upp många bilder för har en ganska gammal data här som inte kan ta imot minneskort. Men jag tror ni kan överleva :)  Min lilla kusin ligge och sover bakom mig så ska nu gå och dusha och kryppa ner brediv honom.

xoxo Lizka


En fin bild som söta Tonja tog idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback