ICH LIEBE DICH!



Amanda här, kände för att blogrape'a min fina Lisa såhär på kvällskvisten. Och jag kan väl börja med att säga att jag inte alls är avundsjuk på henne att hon är i Italien just nu, nej. Sen tycker jag faktiskt att hon borde åkt till Sverige istället för Italien, för likosm Sverige är så mycket coolare och så mycket finare människor som faktiskt vill att hon kommer hit. Så ta din rumpa och kom hit är du snäll. Annars så skulle Sten posta dig till Sverige, Märsta.. Har hon gjort det? Nä..

Nej nu ska jag, mitt element(Andromeda) och mostafa sova. Godnatt liksom!
Saknar dig älskling, och älskar dig!


Kommentarer
UMA

JAAAAAAG ÄLSKAAAAAAAR EEEEEEER! <3

POSTAT 2010-10-04 KLOCKAN 16:50:42
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback