Happy Birthday

Älskning jag glömmde skriva det igår men gör det nu.
Grattis på din födelsedag. för sex år sen kom en liten flicka fram till mig och frågade om hon fick vara med?! och från de momentet har du ståt mig nära. Du finns alltid här för mig och kan alltid hjälpa mig, du kan sista i timmar och lyssna på mina problem och de är jag väldigt tacksam över! men det som väldigt få människor i världen kan göra, de är att vara glada för någon annas skull. Jag älskar dig otroligt mycket och vet faktiskt inte om mitt liv skulle vara lika fint som idag utan dig. Du betyder för mycket för mig och jag hoppas de kommer vara förevigt

Grattis älskade Sten.






Kommentarer
Moa

Skitfin bild! Saknar dej massor! <333333

POSTAT 2010-10-20 KLOCKAN 15:41:19
BLOGG: http://typmooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback