Gossip



Sitter nu och kollar på Gossip girl! jag blir på bättre humör av den. den är verkligen om livet ändå om det är typ bara rika och bitchiga människor så har dom samma problem som alla vi! Jag gillar verkligen den serien och tycker attt man kan lära sig saker. Livet är väldigt svårt om dina nära och kära vänder ryggen till dig. Jag har själv varit med om det och de var inte de finaste tiden. Det är då man förstår att de är bara du som kan göra något, man kan inte längre lita på dom man måste gå själv. De är svårt att resa sig från botten utan att ha en utsträckt hand till hjälp men om man bara tror så går det.


Its Your life and your time! Just do it



Kommentarer
Hanna

Åh jag ÄLSKAR Gossip Girl <3 Det är grymt! Och det är riktigt kul att kolla på deras kläder och smink hihih.<3

POSTAT 2010-10-13 KLOCKAN 22:58:03
BLOGG: http://socolorful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback