Ett Litet Brev till min Älskade Amanda!

Älskning jag såg ditt inlägg! och du vet att jag gärna hade velat åka till Sverige men de blev bara lite för kallt hemma så tänkte att Italien och havet passar nog lite bättre!! Jag saknar dig skit mycket och verkligen väntar på att DU ska komma till Moskva och vi ska ha himmla kul (Uma och ni anadra med Älskar er och väntar) Men Amanda du e mitt lilla leande du får mig le!! och finns alltid här :D Jag måste se dig NUU i november och du vet vart ;) Love u sååå himmla mycket
P.S Hälsa Familjen HEDMAN! :D
Danke för att du ändrade bloggen!! Love u

 


Kommentarer
AMANDAAAAAAAA

Mehee, genau. Har jag sagt att jag älskar dig? :D <3

POSTAT 2010-10-10 KLOCKAN 17:33:39
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback