About Me

Favoritcafé: Starbucks

Favorittidning: Har många!
Bästa saken som händer i vinter: Jag kommer att resa

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya tröja!
Längd: 173
Vanligaste färgen på mina kläder: Netrala
I sommar kommer jag att gå klädd i: Långt till sommar så får väl se vad modet säger
Men absolut inte i: Pjälsmössa!
Mig själv med tre ord: Snyggast, Bäst och helt underbar! Haha EGO
Jag tränar: ibland
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: Trött
Är det nåt du absolut inte äter: Lever

 Kläder just nu: Uggs, linne,jeans och tröja
Vad sa du senast: Haha Verkilgen!

Fisk eller badkruka: ?
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare ;)
Har du några homosexuella vänner: Japp,
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 J
Vad ska barnet/barnen heta? : Offf lite svårt!
Bio eller promenad: bio

Är du kittlig: nope
Rädd för insekter? Uhh dome äckliga,
Största svaghet: dåligt självförtroende.
Det här är jag bra på: …?
Bästa bok? Just nu God natt mister Tom
Chips, morötter eller godis? Allt och lite mer! Hehe :D
Pizza eller hamburgare? Pizza

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tatuera mig!

Stökigt eller välstädat? Något mitt i mellan!
Gillar du att sjunga? Hahah med min röst så kan jag bara sjunga i duschen! :P
Anser du att du är stark? Mm

Använder du knark? Nope
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Kanske
Vem är din bästa vän? Har flera stycken. Och älskar dom lika mycklet <3
Civilstånd: singel   
Var var du senast? Skolan
Vem hatar du mest nu?
BILL OCH WOLFGANG!


Kommentarer
AMANDAAAAAAAA

"Vem hatar du mest nu? BILL OCH WOLFGANG! "



DOM ÄR SÖTA... EMH.... JA....

POSTAT 2010-10-11 KLOCKAN 18:01:42
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback