26 okt 2010

Heej! en till knasig dag har gått förbi! Har varit i skolan som vanligt och chillat lite med livet :D Va hemma hela dagen sen och försökte plugga musik men det gick inte alls bra för mig. Måste spela in 4 låtar, och min röst är lååååångt ifrån fin! Så blev bara bajs. Så blev sitta på datan istället. Nu ska jag snart kolla på Gossip girl har blivit så inne i det. måste plugga lite matte också. Kom på att de var ett år sen jag och mamma satt på datan och biställde mina två biljetter till Tokio Hotel och Beyonce! Vill så himmla tillbaka till båda konserterna men mest TH! :D Ha en fin kväll!

två fina och älsade flickor <3


Kommentarer
AMANDAAA

love you

POSTAT 2010-10-26 KLOCKAN 21:51:43
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback